עורך דין לענייני ירושה – עורך דין צוואות וירושות

ה”אני מאמין” שלנו דוגל בעריכת צוואה שתשמור על יקירכם גם ביום שאחרי. הצוואה שתערכו במשרדנו תפעל למנוע כל סכסוך משפחתי עתידי פוטנציאלי בנוגע לאופן ההורשה.

עורך דין נדב שפירא בעל ניסיון מקצועי עשיר מאז שנת 1997 לענייני צוואות וירושות. עריכת כל סוגי הצוואות, הגשת בקשות למתן צו ירושה ולמתן צו לקיום צוואה.

במשרד עורכי דין נדב שפירא, נלמד עליך ועל רצונותיך, ונציע לך פתרונות המותאמים אישית לצרכים ולרצונות שלך. נעזור לך להבין את כל האפשרויות שעומדות בפניך ונעזור לך לגבש החלטה ממוקדת ומבוססת שתוביל לעריכת צוואה “התפורה” בדיוק למידותיך.

עורך דין נוטריון

​לייעוץ מידי בנושא דיני ירושה וצוואות – השאירו פרטים בטופס:

    ​לייעוץ מידי בנושא דיני ירושה וצוואות – השאירו פרטים בטופס:



      עורך דין לענייני ירושה – עריכת צוואות – עריכת צוואה על ידי עורך דין ירושה

       לאורך השנים אתם צוברים הון, נכסים ורכוש. האם שאלתם את עצמכם מה יקרה לכל מה שצברתם לאחר מותכם?

      בניגוד לדעה הרווחת, צוואה אינה מסמך משפטי המיועד למבוגרים ולחולים בלבד, כי אף אחד מאיתנו אינו יודע מתי יגיע זמנו. זכרו שככל שלא תותירו אחריכם צוואה, לא תוכלו לשלוט בגורל רכושכם וגורלו ייקבע בהתאם להוראות חוק הירושה שלרוב אינן תואמות את רצון המוריש.

      דמיינו מצב בו בן הזוג הלך לעולמו והותיר את רעייתו עם ילדים וללא צוואה:
      במקרה שכזה ובמידה והילדים עדיין קטינים, סיטואציה שכזו תחייב את בת הזוג לקבל את אישור האפוטרופוס הכללי לכל פעולה שכרוכה ברכוש שירשה במשותף עם ילדיה הקטינים בהתאם להוראות החוק (כגון מכירת הדירה, רכישת דירה חלופית ועוד).

      אם הילדים בגירים, סיטואציה שכזו תחייב את בת הזוג לקבל את אישורם לכל פעולה שתרצה לבצע ברכוש המשותף שירשו במשותף בהתאם להוראות החוק.

      לכן דווקא היום, גם אם עריכת צוואה נראה לכם כמו נושא רחוק ושולי, חשבו על העתיד וכתבו צוואה שתסדיר את ענייניכם, תבטיח את עתיד משפחתכם ותשמור על שלמותה.

      זכרו שצוואות הן כלי משפטי רב-עוצמה, המשפיע על היקרים לכם, לכן, בסוגיה מורכבת זו מומלץ להתייעץ עם מומחים: משרד עורכי הדין נדב שפירא.

      הניסיון המעשי העשיר של עו”ד נדב שפירא בניהול תיקי צוואות מזה 25 שנה, כמו גם בניהול תיקים רבים בנושא עיזבונות, יאפשר לכם להסדיר, עוד היום, את עתידכם האישי ואת גורלו של רכושכם וליהנות מהשקט הנפשי הנובע מהידיעה שעשיתם את הדבר הנכון בשבילכם, בשביל בן/בת הזוג ובשביל הילדים.

      הצוואה תבטיח שהעיזבון שלכם ינוהל בהתאם לרצונכם, ובהתאם להשקפת עולמכם, זאת באמצעות מנגנונים מובנים לשמירת הירושה: הפרשת כספים ליורשים בגילאים שונים, התייחסות ליורשים אשר יצאו לפרק ב’ בחייהם ולילדיהם, קביעת מעמדם של הידועים בציבור ומתן מענה לסוגיות רבות נוספות.

      צוואות וירושות – קבעו עוד היום, מה יהיה אחריכם:

      צוואות, הן לא עניין לקשישים או לחולים בלבד, כי אף אחד מאיתנו לא באמת יודע מתי יגיע זמנו. לכן, אל תחכו למחר. צרו קשר עם עורך דין לענייני ירושה בחיפה וכתבו עוד היום צוואה שתאפשר לכם לשלוט בגורל ההון, הנכסים והרכוש שצברתם – בדיוק על פי רצונכם.

      מה היא צוואה?

      צוואה היא הציווי שלכם, באמצעות מסמך משפטי, מה ייעשה עם הרכוש שלכם לאחר מותכם. הצוואה נועדה להסדיר, מבעוד מועד, את חלוקת העיזבון שלכם באופן הראוי בעיניכם אבל מעבר לכך, לצוואה הנערכת באופן מקצועי, תפקיד משמעותי בהבטחת עתידה הכלכלי של משפחתכם ובשמירת היחסים הטובים בין ילדיכם ושלמות המשפחה שלכם. לכן, בכל הנוגע לעריכת צוואת וירושות, התייעצו עם מומחים לנושא – משרד עורכי דין נדב שפירא, עורך דין לענייני ירושה בחיפה.

      סוגים שונים של צוואות

      מכיוון שהצוואה היא מהמסמכים המשפטיים המשמעותיים ביותר עליהם אנו חותמים במהלך חיינו, חוק הירושה מ-1965 מגדיר את האופן בו יש לכתוב צוואה ומה עושים כאשר הצוואה אינה נערכת לפי המתווה המופיע בחוק הירושה. צוואה יכולה להינתן במספר דרכים:

      צוואה הניתנת בפני עדים

      צוואה כתובה הנושאת את חתימת המצווה הנחתמת בפני שני עדים החתומים אף הם על הצוואה. מומלץ ביותר כי צוואה מסוג זה תופקד אצל רשם הירושות והיא ניתנת לשינוי בכל עת, על ידי המצווה.

      צוואה בכתב יד

      צוואה הנכתבת ע”י המצווה, חתומה על ידו ונושאת את תאריך החתימה. צוואה זו היא בעלת תוקף חוקי, אך היא חשופה יותר לתקיפה עתידית בשל טענות כגון  כמו כתיבה תחת כפייה, או זיוף.

      צוואה בעל פה / בווידאו

      צוואה הנחשבת לבעייתית מבחינה משפטית ועלולה להוביל למחלוקות עתידיות בין היורשים הפוטנציאלים ו/או בין היורשים לאלו שנותרו מחוץ לצוואה ורואים עצמם כיורשים לגיטימיים. לכן החוק מחייב שצוואה בעל פה תעמוד בתנאים הבאים: על המצווה להאמין כי הוא “שכיב מרע” וימיו ספורים, הצוואה צריכה להינתן בנוכחות שני עדים, יש לרשום בזמן אמת זכרון דברים המתאר נאמנה את דברי המצווה ולבסוף, יש להפקיד את זכרון הדברים אצל רשם הירושות. אם המצווה לא נפטר בתום חודש ממועד מתן הצוואה בעל פה, צוואה זו מבוטלת.

      צוואה הניתנת לרשות ציבורית

      צוואה הנערכת בפני בית משפט, רשם ירושות,בית דין דתי או נוטריון. במסלול זה, הצוואה מוגשת לשופט או ע”י הקראת הצוואה לפרוטוקול ולאחר אישור השופט, הרשם או הדיין, הצוואה תקפה וחוקית.

      מה קורה כאשר אתם לא מותירים אחריכם צוואה?

      אם לא ערכתם צוואה במשרד עורכי דין, חוק הירושה מציע ברירת מחדל. חוק זה קובע  שככל שאתם בזוגיות ויש לכם ילדים, היורשים על פי דין הם בן/בת הזוג שלכם וילדיכם, בחלוקה שווה: 50% לכל צד. לכאורה מדובר בכלל הוגן, אבל המציאות מוכיחה שלחלק מהמשפחות אין הדבר מהווה פתרון המשקף את רצונותיהם.

      במצב בו נאינכם נמצאים בזוגיות או שאין לכם ילדים קובע החוק כי קרובי משפחה בדרגות רחוקות יותר יקבלו את עיזבונכם כגון הורים וצאציהם (אחים ואחיות) , סבים וסבתות וצאציהם (דודים ובני דודים).

      האם צוואה היא מסמך סופי ומוחלט?

      כן, אבל… הצוואה נועדה לממש את הרצון שלכם ולכן כתיבתה מעידה על רצונכם, בתאריך בו נכתבה ונחתמה על פי דרישות החוק. עם זאת, באפשרותכם לשנות את תוכן צוואתכם בכל רגע נתון, מול הגורמים המוסמכים לכך: עורך דין מומחה בעריכת צוואות או מול עדים. עם זאת, מומלץ להפקיד את הצוואה שערכתם אותה ברשם הירושות וזאת כדי שלאחר פטירתכם, תהיה אפשרות לאתר אותה ולא תתיכן אפשרות שמי מיורשיכם יעלה טענה לפיה לא ערכתם צוואה. אם אותרו מספר צוואות שכתבתם במהלך חייכם, הצוואה האחרונה היא הצוואה התקפה והקובעת, למעט מצבים בהם יוכח שכתבתם אותה תחת לחץ או שלא הייתם כשירים מנטלית, לבצע את השינויים.

      מדוע חשוב להיעזר בעורך דין לענייני צוואות וירושות?

      עורך דין לענייני ירושה בחיפה מוסמך לענייני עריכת צוואות יסייע לכם לערוך את צוואתכם באופן שיובן באופן חד משמעי, לא יהיה ניתן לפרשנויות שונות ויכיל גם התייחסות לרכוש עתידי שתצברו במהלך השנים הבאות. עורך דין לצוואות גם ילווה את היורשים הפוטנציאליים שלכם לממש כתב צוואה או להוציא צו ירושה, במקרים שהצוואה לא נמצאה. עם זאת, חשוב לזכור שעורך דין מומחה לעריכת צוואות אינו מתערב באופן חלוקת הרכוש – החלטה זו נתונה בידיכם בלבד.

      כיצד מממשים צוואה?

      לאחר פטירתכם, על היורשים להגיש את הצוואה לרשם הירושה ולקבל צו קיום צוואה, לאחר תקופת המתנה בה בקשתכם תפורסם בעיתונות, וזאת כדי לתת לצד שלישי הזדמנות להביע התנגדויות לצוואה. ברגע בו ניתן צו קיום צוואה, יורשיכם יכולים לממש את הנאמר בה, כולל מימוש רכוש, משיכת כספים ועוד.

      עריכת צוואה – עניין למומחים

      לסיכום, זכרו שצוואה היא כלי רב עוצמה ולכן אל תצאו לדרך ללא משרד עורכי דין מומחה לעריכת צוואות וירושות מיומן.

      לעו”ד נדב שפירא ניסיון של 25 שנים בניהול תיקי צוואות אישיות, צוואות הדדיות, צוואות מתועדות בווידאו, צוואות המלוות במומחה רפואי המעיד על כשירותכם וצוואות נוטריוניות. עו”ד שפירא ילווה אתכם בהסדרת הצוואה שתספק לכם שקט נפשי הנובע מהידיעה שעשיתם את הצעד הנכון עבורכם ועבור היקרים לכם.

      משפחות צעירות, למה דווקא לכן חשוב לערוך צוואה?

      הקדמה
      בהתאם לחוק הירושה החל בישראל קיימות למעשה שתי אפשרויות לרשת.
      כשהמנוח/ה הותירו אחריהם צוואה, ניתן צו קיום צוואה אשר נותן לצוואה את התוקף הנדרש לשם ביצוע האמור בה.
      כאשר המנוח/ה לא השאירו אחריהם צוואה, ניתן צו ירושה ואז העיזבון מחולק על פי דין.
      במצב כזה ברוב המקרים היורשים יהיו בן/ת הזוג של המוריש (שיירש/תירש כמחצית מהרכוש) והילדים של המוריש (שיירשו את המחצית השניה של הרכוש שתחולק ביניהם בחלקים שווים).

      אז מה בעצם הבעיה??

      במקרה של חלוקת עיזבון על פי דין (כאשר הנפטר (המוריש) לא ערך צוואה) יכולות לצוץ בעיות רבות.
      הדברים נכונים שבעתיים כאשר מדובר בבני זוג להם ילדים קטינים.
      במצב שכזה, אם חלילה אחד מבני הזוג נפטר, הילדים הקטינים הופכים להיות יורשים לכל דבר ועניין והופכים למעשה שותפים ברכוש ביחד עם ההורה שנותר בחיים. אומנם ההורה שנותר בחיים ממשיך להיות האפוטרופוס הטבעי של הילדים ומנהל עבורם גם את הרכוש שירשו, אבל ניהול הרכוש יהיה כפוף לפיקוח של האפוטרופוס הכללי (מטעם משרד המשפטים).
      במצב דברים שכזה פעולות מסוימות ברכוש שירשו הילדים ידרשו את התערבותו ואישורו של בית המשפט שתפקידו לוודא שהפעולות נעשות לטובת הקטינים ותוך שמירה על האינטרסים שלהם.
      כך למשל במקרים בהם לבני הזוג, הייתה דירת מגורים בבעלותם המשותפת שנרשמה בטאבו בחלקים שווים על שם שניהם, ובעת פטירתו, חלילה, של אחד מהם הוא לא השאיר אחריו צוואה, הופכים הילדים, גם אם הם קטינים, לבעלים של חלק מהדירה. במקרה שכזה, אם ההורה שנותר בחיים ירצה למכור את הדירה, זכויותיהם של הילדים בנכס תקשה עליו/ה לעשות זאת.
      במקרה שכזה יידרש ההורה שנותר בחיים לפתוח בהליך משפטי וזאת על מנת לקבל את אישורו של בית המשפט לקיום העסקה (מאחר והמדובר פה בעסקה של קטין במקרקעין). ההורה שנותר בחיים יצטרך, בין היתר, לשכנע את בית המשפט בכדאיות הכלכלית לעסקת המקרקעין ובעיקר יצטרך להוכיח כי הוא פועל לטובת הקטין ודואג לזכויותיו גם בנכס החדש שיירכש.
      מובן כי מדובר בהליך מסורבל, ארוך ויקר שעלול להרתיע רוכשים פוטנציאלים.

      דוגמא זו ממחישה היטב את הסיבה להמלצתנו החמה לפיה על זוכות צעירים לערוך צוואה!!! ובכך להבטיח שיוכלו לשלוט במה שיעשה ברכושם לאחר פטירתם ללא התערבות או פיקוח של צדדים שלישיים בדמות האפוטרופוס הכללי.

      במקרים בהם בני הזוג חוששים לערוך צוואה ולהוריש את כל רכושם לבני זוגם מחשש שהוא לא יוריש אותו בבוא היום לילדיהם, אין מה לחשוש!! בהנחייתנו ניתן לקבוע מספר הוראות צוואתיות מתאימות שיגבילו את יכולתו של בן הזוג, הנותר בחיים, מלפעול בעתיד כאוות נפשו ברכוש שיירש ובכך להבטיח את הזכויות העתידיות של הילדים.

      לשמחתנו, בשנים האחרונות עולה המודעות לעניין זה ועל כן מגיעים אלינו יותר ויותר הורים לילדים צעירים המזדרזים לערוך צוואה בדיוק מהסיבות שפורטו לעיל.

      למה אצלנו?
      ב 25 השנים האחרונות משרדנו פגש מאות משפחות מכל הסוגים וההרכבים השונים, ונתקלנו בסיטואציות ורצונות משפחתיים מורכבים להם נתנו פתרונות רבים ומגוונים.
      צוואה שתערכו במשרדנו תיתפר במיוחד עבורכם, תשקף את רצונותיכם המלאים ותבטיח שהם יתקיימו לאחר לכתכם מן העולם.

      מעניין אתכם לשמוע עוד? צרו קשר עם משרדנו ונתאם פגישה קצרה בה יוסברו הדברים לעומק.

      צוואות וירושות – קבעו עוד היום, מה יהיה אחריכם

      צוואות, הן לא עניין לקשישים או לחולים בלבד, כי אף אחד מאיתנו לא באמת יודע מתי יגיע זמנו. לכן, אל תחכו למחר. צרו קשר עם עורך דין לענייני ירושה בחיפה וכתבו עוד היום צוואה שתאפשר לכם לשלוט בגורל ההון, הנכסים והרכוש שצברתם – בדיוק על פי רצונכם.

      לעו”ד נדב שפירא ניסיון של 25 שנים בניהול תיקי צוואות אישיות, צוואות הדדיות, צוואות מתועדות בווידאו, צוואות המלוות במומחה רפואי המעיד על כשירותכם וצוואות נוטריוניות. עו”ד שפירא ילווה אתכם בהסדרת הצוואה שתספק לכם שקט נפשי הנובע מהידיעה שעשיתם את הצעד הנכון עבורכם ועבור היקרים לכם.

      מחפשים עורך דין צוואות וירושות בחיפה?

      צרו קשר עם משרד נדב שפירא – עורך דין לענייני ירושה בחיפה

      הגשת התנגדויות לצוואות / גישור בין יורשים

      פטירתו של אדם עלולה להוביל לסכסוכים בין יורשים, בעקבות טענות על תוכן הצוואה, קיומן של צוואות מאוחרות יותר, חשד לאי כשירותו של המצווה בעת עריכתה או מניע משפטי, משפחתי או רגשי אחר. ככל שנקלעתם לסיטואציה מסוג זה, ניתן לפטור אותה באמצעות הגשת התנגדות לקיום הצוואה בבית משפט, או בדרך של גישור.

      במשרד נדב שפירא עורכי דין, נעמיד לרשותכם את הידע הרב שצברנו בתחום הצוואות והירושות וניסיון עשיר בניהול הליכי גישור, כדי שתגיעו לתוצאה המיוחלת בדרך המהירה והפשוטה ביותר בהתאם לנסיבות. במהלך הגישור תוכלו לבטא את כל הטיעונים והרצונות שלכם בנושא רגיש זה, לשמוע את טיעוניהם של היורשים הנוספים – כל זאת באווירה מכבדת ומכילה.

      בעזרת המגשרים תגיעו לפתרונות יצירתיים ומוסכמים, תחסכו מעצמכם מריבות ומתחים שעלולים לגרור אתכם להליך משפטי מתיש, בו השפעתכם על התוצאה הסופית נמוכה ביותר.

      כמו בכל תהליך גישור אחר, אחד היתרונות המשמעותיים לגישור בין יורשים הוא שבסבירות גבוהה מאוד נצליח לסייע לכם לשמור על המרקם המשפחתי גם בעתיד.

      עורך דין נוטריון
      דיני ירושות

      צור קשר

        צוואות וירושות – קבעו עוד היום, מה יהיה אחריכם

        צוואות, הן לא עניין לקשישים או לחולים בלבד, כי אף אחד מאיתנו לא באמת יודע מתי יגיע זמנו. לכן, אל תחכו למחר. צרו קשר עם עורך דין לענייני ירושה בחיפה וכתבו עוד היום צוואה שתאפשר לכם לשלוט בגורל ההון, הנכסים והרכוש שצברתם – בדיוק על פי רצונכם.

        צוואה היא הציווי שלכם, באמצעות מסמך משפטי, מה ייעשה עם הרכוש שלכם לאחר מותכם. הצוואה נועדה להסדיר, מבעוד מועד, את חלוקת העיזבון שלכם באופן הראוי בעיניכם אבל מעבר לכך, לצוואה הנערכת באופן מקצועי, תפקיד משמעותי בהבטחת עתידה הכלכלי של משפחתכם ובשמירת היחסים הטובים בין ילדיכם ושלמות המשפחה שלכם. לכן, בכל הנוגע לעריכת צוואת וירושות, התייעצו עם מומחים לנושא – משרד עורכי דין נדב שפירא, עורך דין לענייני ירושה בחיפה.

        מכיוון שהצוואה היא מהמסמכים המשפטיים המשמעותיים ביותר עליהם אנו חותמים במהלך חיינו, חוק הירושה מ-1965 מגדיר את האופן בו יש לכתוב צוואה ומה עושים כאשר הצוואה אינה נערכת לפי המתווה המופיע בחוק הירושה. צוואה יכולה להינתן במספר דרכים:

        צוואה הניתנת בפני עדים

        צוואה כתובה הנושאת את חתימת המצווה הנחתמת בפני שני עדים החתומים אף הם על הצוואה. מומלץ ביותר כי צוואה מסוג זה תופקד אצל רשם הירושות והיא ניתנת לשינוי בכל עת, על ידי המצווה.

        צוואה בכתב יד

        צוואה הנכתבת ע”י המצווה, חתומה על ידו ונושאת את תאריך החתימה. צוואה זו היא בעלת תוקף חוקי, אך היא חשופה יותר לתקיפה עתידית בשל טענות כגון  כמו כתיבה תחת כפייה, או זיוף.

        צוואה בעל פה / בווידאו

        צוואה הנחשבת לבעייתית מבחינה משפטית ועלולה להוביל למחלוקות עתידיות בין היורשים הפוטנציאלים ו/או בין היורשים לאלו שנותרו מחוץ לצוואה ורואים עצמם כיורשים לגיטימיים. לכן החוק מחייב שצוואה בעל פה תעמוד בתנאים הבאים: על המצווה להאמין כי הוא “שכיב מרע” וימיו ספורים, הצוואה צריכה להינתן בנוכחות שני עדים, יש לרשום בזמן אמת זכרון דברים המתאר נאמנה את דברי המצווה ולבסוף, יש להפקיד את זכרון הדברים אצל רשם הירושות. אם המצווה לא נפטר בתום חודש ממועד מתן הצוואה בעל פה, צוואה זו מבוטלת.

        צוואה הניתנת לרשות ציבורית

        צוואה הנערכת בפני בית משפט, רשם ירושות,בית דין דתי או נוטריון. במסלול זה, הצוואה מוגשת לשופט או ע”י הקראת הצוואה לפרוטוקול ולאחר אישור השופט, הרשם או הדיין, הצוואה תקפה וחוקית.

        אם לא ערכתם צוואה במשרד עורכי דין, חוק הירושה מציע ברירת מחדל. חוק זה קובע  שככל שאתם בזוגיות ויש לכם ילדים, היורשים על פי דין הם בן/בת הזוג שלכם וילדיכם, בחלוקה שווה: 50% לכל צד. לכאורה מדובר בכלל הוגן, אבל המציאות מוכיחה שלחלק מהמשפחות אין הדבר מהווה פתרון המשקף את רצונותיהם.

        במצב בו נאינכם נמצאים בזוגיות או שאין לכם ילדים קובע החוק כי קרובי משפחה בדרגות רחוקות יותר יקבלו את עיזבונכם כגון הורים וצאציהם (אחים ואחיות) , סבים וסבתות וצאציהם (דודים ובני דודים).

        כן, אבל… הצוואה נועדה לממש את הרצון שלכם ולכן כתיבתה מעידה על רצונכם, בתאריך בו נכתבה ונחתמה על פי דרישות החוק. עם זאת, באפשרותכם לשנות את תוכן צוואתכם בכל רגע נתון, מול הגורמים המוסמכים לכך: עורך דין מומחה בעריכת צוואות או מול עדים. עם זאת, מומלץ להפקיד את הצוואה שערכתם אותה ברשם הירושות וזאת כדי שלאחר פטירתכם, תהיה אפשרות לאתר אותה ולא תתיכן אפשרות שמי מיורשיכם יעלה טענה לפיה לא ערכתם צוואה. אם אותרו מספר צוואות שכתבתם במהלך חייכם, הצוואה האחרונה היא הצוואה התקפה והקובעת, למעט מצבים בהם יוכח שכתבתם אותה תחת לחץ או שלא הייתם כשירים מנטלית, לבצע את השינויים.

        עורך דין לענייני ירושה בחיפה מוסמך לענייני עריכת צוואות יסייע לכם לערוך את צוואתכם באופן שיובן באופן חד משמעי, לא יהיה ניתן לפרשנויות שונות ויכיל גם התייחסות לרכוש עתידי שתצברו במהלך השנים הבאות. עורך דין לצוואות גם ילווה את היורשים הפוטנציאליים שלכם לממש כתב צוואה או להוציא צו ירושה, במקרים שהצוואה לא נמצאה. עם זאת, חשוב לזכור שעורך דין מומחה לעריכת צוואות אינו מתערב באופן חלוקת הרכוש – החלטה זו נתונה בידיכם בלבד.

        לאחר פטירתכם, על היורשים להגיש את הצוואה לרשם הירושה ולקבל צו קיום צוואה, לאחר תקופת המתנה בה בקשתכם תפורסם בעיתונות, וזאת כדי לתת לצד שלישי הזדמנות להביע התנגדויות לצוואה. ברגע בו ניתן צו קיום צוואה, יורשיכם יכולים לממש את הנאמר בה, כולל מימוש רכוש, משיכת כספים ועוד.

        עריכת צוואה – עניין למומחים

        לסיכום, זכרו שצוואה היא כלי רב עוצמה ולכן אל תצאו לדרך ללא משרד עורכי דין מומחה לעריכת צוואות וירושות מיומן.

        לעו”ד נדב שפירא ניסיון של 25 שנים בניהול תיקי צוואות אישיות, צוואות הדדיות, צוואות מתועדות בווידאו, צוואות המלוות במומחה רפואי המעיד על כשירותכם וצוואות נוטריוניות. עו”ד שפירא ילווה אתכם בהסדרת הצוואה שתספק לכם שקט נפשי הנובע מהידיעה שעשיתם את הצעד הנכון עבורכם ועבור היקרים לכם.

        מחפשים עורך דין צוואות וירושות בחיפה?

        צרו קשר עם משרד נדב שפירא – עורך דין לענייני ירושה בחיפה

        תגיות: בענייני ירושה, בית המשפט לענייני משפחה,לפנות לעורך דין מומלץ, עורכי הדין בבית המשפט לענייני משפחה, עורך דין ירושות, עורך דין לצו ירושה, עורך הדין שלכם לענייני צוואה, ירושה וצוואה,